Skip to main content

Στη Think-Different σκεφτόμαστε διαφορετικά, κατανοούμε πως το Branding είναι κάτι πολύ περισσότερο από έναν λογότυπο. Προσφέρουμε είναι μια ολοκληρωμένη εμπειρία, που αναδεικνύει τη μοναδικότητα της επιχείρησής σας. Με έναν δυναμικό συνδυασμό στρατηγικής, δημιουργικότητας και γνώσης της αγοράς, ενσωματώνουμε το DNA της επιχείρησής σας σε κάθε στοιχείο της εταιρικής ταυτότητάς σας, δημιουργώντας ένα Brand που εντυπωσιάζει και αποκτά πιστούς πελάτες.

Ο σχεδιασμός μιας ισχυρής εταιρικής ταυτότητας είναι το κλειδί για την έναρξη της επιτυχημένης εξέλιξης της επιχείρησής σας.

Branding & Brand Identity

Ολόκληρη η φιλοσοφία μίας εταιρείας κρύβεται στο Branding της. Γι’ αυτό δίνουμε ιδιαίτερη έμφαση στη δημιουργία μιας εταιρικής ταυτότητας που θα αντιπροσωπεύει την εταιρεία σας με έναν όμορφο και ξεχωριστό τρόπο.

Για την ακρίβεια Branding είναι η διαδικασία του να “εκπαιδεύσεις” τον κόσμο να έχει μία συγκεκριμένη εικόνα, γνώμη, αίσθηση, άποψη για σένα ή την επιχείρηση σου. Μπορεί να πιστεύεις ότι είσαι καλύτερος του ανταγωνισμού σου λόγω της εμπειρίας σου στο χώρο. Αυτό μετράει μόνο αν το πιστεύει το κοινό σου. Για να μπορέσεις να μεταδόσεις στον κόσμο το μήνυμα ότι “εγώ είμαι καλύτερος του ανταγωνισμού μου λόγω της εμπειρίας μου”, θα πρέπει κάθε τι που κάνεις να βγάζει προς τα έξω αυτό το μήνυμα υποσυνείδητα. Η έννοια του Brand είναι η φήμη που έχει κάποιος σε ένα κοινωνικό σύνολο ή μία αγορά. Είναι η γνώμη που έχει για κάποιον ο κόσμος όταν αυτός λείπει.

Branding (Brand Strategy)

Το Branding αποτυπώνει όλα όσα θα νιώσει κανείς, όταν ακούσει το όνομα μιας εταιρείας, τους συνειρμούς που θα κάνει και τις εικόνες που θα του έρθουν στο μυαλό, τις αξίες ενός οργανισμού, αλλά και ο σκοπός που καθρεφτίζεται, δημιουργώντας υπεραξία στην εμπορική σας επωνυμία & αύξηση της αφοσίωσης των πελατών στα προϊόντα σας.

imac_branding_logo_Half1-min imac_branding_logo_Half1-min

Brand Identity (Εταιρική Ταυτότητα)

Η δημιουργία Εταιρικής Ταυτότητας είναι η οπτική απεικόνιση μίας άυλης ιδέας. Η Εταιρική Ταυτότητα μπορεί να αποτελείται από μία σύνθεση πραγμάτων, ανάλογα με τις ανάγκες της κάθε επιχείρησης. Τα κυριότερα, ωστόσο, είναι το σήμα ή λογότυπο της εταιρείας, τα χρώματα, οι γραμματοσειρές που την χαρακτηρίζουν, καθώς και οι εφαρμογές αυτών.

Branding (Στρατηγική Εμπορικής Επωνυμίας)

Tο Branding αναφέρεται κυρίως στην συναισθηματική εμπειρία του πελάτη και το τί βιώνει μέσα από μία υπηρεσία/προϊόν που του παρέχεται. Το Branding αποτυπώνει όλα όσα θα νιώσει κανείς, όταν ακούσει το όνομα μιας εταιρείας, τους συνειρμούς που θα κάνει και τις εικόνες που θα του έρθουν στο μυαλό. Οι αξίες ενός οργανισμού, αλλά και ο σκοπός που καθρεφτίζεται μέσω του Branding, δημιουργούν ένα σύνολο προσδοκιών και μία υπόσχεση. Με την ικανοποίηση των προσδοκιών αυτών χτίζονται δυνατοί δεσμοί εμπιστοσύνης μεταξύ του πελάτη και της επιχείρησης. Το Branding είναι συνεπώς ο πυλώνας και η αφετηρία όλων των υπόλοιπων ενεργειών και συμβάλει στην ενδυνάμωση μίας επιχείρησης και στην αναγνωρισιμότητά της. Οι μεγάλες επιχειρήσεις δαπανούν εκατομμύρια για να δημιουργήσουν μία ισχυρή ταυτότητα.

Brand Identity (Εταιρική Ταυτότητα)

Εάν λοιπόν το Branding είναι η ιστορία πίσω από μία επιχείρηση, το Brand Identity, ή αλλιώς και Εταιρική Ταυτότητα, είναι ο πρωταγωνιστής της ιστορίας. Σχετίζεται, δηλαδή, με τα οπτικά ερεθίσματα, όπως π.χ. χρώματα, γραμματοσειρές, μοτίβα, φωτογραφίες. Η δημιουργία Εταιρικής Ταυτότητας είναι η οπτική απεικόνιση μίας άυλης ιδέας. Η Εταιρική Ταυτότητα μπορεί να αποτελείται από μία σύνθεση πραγμάτων, ανάλογα με τις ανάγκες της κάθε επιχείρησης. Τα κυριότερα, ωστόσο, είναι το σήμα ή λογότυπο της εταιρείας, τα χρώματα, οι γραμματοσειρές που την χαρακτηρίζουν, καθώς και οι εφαρμογές αυτών. Η ύπαρξη ενός ισχυρού Brand Identity είναι πολύ σημαντική, διότι χάρη σε αυτό, οφέλη όπως η αφοσίωση των πελατών, η αναγνώριση της επωνυμίας, η εμπιστοσύνη των πελατών και η συνεχής ανάπτυξη είναι πολύ πιθανό να υπάρχουν.

Η επωνυμία σας

είναι η πιο σημαντική επένδυση

στην επιχείρησή σας.

Steve Forbes

Think Different Guarantee

Εγγύηση ποιότητας του Think Different για κατασκευή Branding.

Η υπηρεσία Δημιουργίας Εταιρικής Ταυτότητας είναι προσεγμένη έως και την τελευταία λεπτομέρεια και προσφέρεται αποκλειστικά με την κατασκευή ιστοσελίδας ή e-shop από τη Think Different, ώστε να μπορούμε να εγγυηθούμε την συνολική ποιότητα της προβολής του project για την εταιρία σας. Γιατί προσέχουμε αυτά που φαίνονται, αλλά κυρίως αυτά που δε φαίνονται.

Όταν τα Brands αποτυγχάνουν να συνδεθούν συναισθηματικά με το κοινό χάνουν την σχέση τους μαζί του και χωρίς αυτή τη συναισθηματική σύνδεση, μπορούν εύκολα να αντικατασταθούν από τον ανταγωνισμό που επαγρυπνά. Όταν ένα Brand είναι χωρίς βαθύτερο νόημα και μήνυμα, είναι τελείως αναλώσιμο. Υπάρχει ή απλά “κρατιέται” όπως θα λέγαμε, μέχρι τη στιγμή που ένας ανταγωνιστής θα φανεί ξαφνικά, καλύτερος, ταχύτερος, φθηνότερος, πιο μοντέρνος και εναρμονισμένος με την εποχή ή απλά με καλύτερη στρατηγική.

Χωρίς στρατηγική (Branding Strategy), ένα Brand δεν ξέρει πραγματικά:

  • Τι έχει να πει;
  • Σε ποιον και πώς να το πει;
  • Πού διαφέρει;
  • Πού συνεισφέρει;
  • Τι μήνυμα έχει να διαδώσει;
  • Πώς πρέπει να φαίνεται;
  • Πώς πρέπει να φέρεται;

Έτσι γεννιέται ένα ερώτημα που καλούνται να απαντήσουν όλοι που φιλοδοξούν να χτίσουν ένα Brand Strategy. Αν δεν ξέρουμε ήδη καλά και στη βάση του, ποια είναι η ιδέα του Brand, η φιλοσοφία του, το «διά ταύτα» του, πώς θα μπορέσουμε να χτίσουμε ένα Brand και να υλοποιήσουμε το πλάνο εξωστρέφειας που απαιτείται; Πώς μπορεί να γνωρίζουμε αν το σχεδιαστικό πλάνο που σκεφτόμαστε είναι σωστό; Ή αν το σλόγκαν που σκεφτόμαστε να προτείνουμε και να “διατυμπανίσουμε” είναι δυνατό; Καταλήγουμε στο συμπέρασμα και στην μόνη αλήθεια, ότι όλα, μα όλα, είτε το κάνουμε εσκεμμένα, είτε όχι, επικοινωνούν κάποιο μήνυμα, που είτε αφαιρεί είτε προσθέτει στην συνολική εικόνα και το story του Brand. Θα πρέπει να καταλάβουμε ότι δεν υπάρχουν ουδέτερες ενέργειες στο Branding. Μπορεί όλα αυτά να σας ακούγονται ως “πολλά” και ίσως αναρωτιέστε αν πραγματικά αξίζει τον κόπο να ασχοληθώ σοβαρά με το Branding για τη δική μου επιχείριση, όμως, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το Brand σας ήδη διαμορφώνει συνειδήσεις. Το θέμα είναι αν το κάνετε εσείς και οδηγεί κάπου θετικά ή γίνεται κατά λάθος και οδηγεί στο κενό ή ακόμα χειρότερα στο αρνητικό πρόσημο.‍

Πάρτε λοιπόν τον έλεγχο στα χέρια σας. Σκεφτείτε Διαφορετικά και επιλέξτε στρατηγικά για το σημαντικό θέμα του Brand της εταιρία σας.

Στη Think-Different σκεφτόμαστε διαφορετικά, για εμάς τα πάντα ξεκινούν από το Branding του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας. Μπορούμε να σας προτείνουμε την καλύτερη επιλογή για την σχεδίαση της εταιρικής ταυτότητας κι όλου του υπόλοιπου ηλεκτρονικού και έντυπου υλικού της επιχείρησής σας για να έχετε αυτά που σας αξίζουν!

Steps to follow

Η μέθοδος που ακολουθούμε για τη Δημιουργία Εταιρικής Ταυτότητας.

Η εταιρική ταυτότητα (branding) είναι εξαιρετικά σημαντική (ειδικά για μεγάλου μεγέθους επιχειρήσεις) καθώς αντανακλά την φιλοσοφία, το όραμα και τους στόχους της εταιρείας. Πολλοί συγχέουν την εταιρική ταυτότητα με την δημιουργία λογοτύπου. Το λογότυπο αποτελεί μόνο ένα (αλλά βασικό) κομμάτι της εταιρικής ταυτότητας.

1

Κατανόηση των στόχων σας και εναλλακτικές προτάσεις

Αναλυτική συζήτηση με τον πελάτη για να κατανοήσουμε την ταυτότητα, την φιλοσοφία και τους στόχους της επιχείρησής σας και σας προτείνουμε εναλλακτικές προτάσεις που θα ταιριάζουν στο ύφος και την εταιρική σας κουλτούρα.
2

Έρευνα κατάλληλων στοιχείων του προφίλ

Η εργασία μας ξεκινά με την έρευνά μας ώστε να βρούμε τις κατάλληλες γραμματοσειρές, χρώματα και στοιχεία που ταιριάζουν αρμονικά με το προφίλ της εταιρείας.
3

Εταιρική Ταυτότητα

Δημιουργία επιλεγμένης εταιρικής ταυτότητας με βάση τις παρατηρήσεις και τα σχόλια του πελάτη.
4

Δημιουργία προσχεδίων

Σχεδιασμός 2-3 προσχεδίων εταιρικής ταυτότητας (logo, slogan, χρώματα, γραμματοσειρές) και meeting με τον πελάτη ώστε να αποφασίσει ποιο από αυτά του αρέσει πιο πολύ και να κάνει σχόλια και παρατηρήσεις.
5

Τελικός έλεγχος

Τελικός έλεγχος από τον πελάτη ώστε να κάνει οριστικές παρατηρήσεις και να δώσει το OK για την ολοκλήρωση της εταιρικής ταυτότητας.
6

Ολοκλήρωση και παράδοση

H δημιουργία της εταιρικής ταυτότητας έχει ολοκληρωθεί. Η εταιρική ταυτότητα αποστέλλεται στον πελάτη σε αναλυτικό αρχείο που περιέχει: Ανάλυση σχεδίασης της εταιρικής ταυτότητας, Λογότυπο (σε διαφορετικού τύπου αρχεία), Τagline της επιχείρησης (Slogan), Eταιρικά Χρώματα (με κωδικούς), Εταιρικές Γραμματοσειρές, Mockups που έχουν επιλεχθεί μετά από συζήτηση.
Think-Different Branding-2023
Out of the box

Τι περιλαμβάνουν οι υπηρεσίες Branding του Think Different.

Στις Υπηρεσίες Branding & Brand Identity δεν κάνουμε καμία έκπτωση στην ποιότητα των υπηρεσιών που θεωρούμε αναγκαίες.

Δημιουργία

  • Δημιουργία Λογοτύπου – Μονόγραμμα
  • Βοήθεια Ονοματοδοσίας Επιχείρησης
  • Δημιουργία Εταιρικής Ταυτότητας
  • Brand Positioning & Στρατηγική

Ανάπτυξη

  • Ανάπτυξη Θεματικής Ιδέας (Concepts)
  • Ανάλυση Κοινού Στόχευσης
  • Ανάλυση Buyer Persona
  • Ανάλυση Ανταγωνιστών

Διαχείριση

  • Εφαρμογές Εταιρικής Ταυτότητας
  • Ύφος Λεκτικής Επικοινωνίας
  • Έντυπο Υλικό Εταιρείας
  • Rebranding
• Σκεφτείτε διαφορετικά • Με προσανατολισμό την ποιότητα
• Σκεφτείτε διαφορετικά • Με προσανατολισμό την ποιότητα
• Σκεφτείτε διαφορετικά • Με προσανατολισμό την ποιότητα
• Σκεφτείτε διαφορετικά • Με προσανατολισμό την ποιότητα
• Σκεφτείτε διαφορετικά • Με προσανατολισμό την ποιότητα
• Think Different • Branding & Brand Identity
• Think Different • Branding & Brand Identity
• Think Different • Branding & Brand Identity
• Think Different • Branding & Brand Identity
• Think Different • Branding & Brand Identity

Συχνές ερωτήσεις στις υπηρεσίες Branding

Γιατί χρειαζόμαστε Branding;

Στις μέρες μας οι άνθρωποι πλέον δεν θέλουν περισσότερες πληροφορίες ή προϊόντα ή υπηρεσίες. Θέλουν εμπιστοσύνη. Θέλουν να μπορούν να πιστέψουν σε σας, στους στόχους σας, στο όραμά σας, στην ιστορία σας. Οι τακτικές είναι αυτές που προωθούν τις ιδέες. Όμως η ξεκάθαρη στρατηγική είναι που πραγματικά πουλάει. Έτσι λοιπόν η πρώτη ερώτηση που πρέπει να κάνει κάποιος είναι: «Γιατί οι άνθρωποι να ενδιαφερθούν για την ιδέα μου;» και όχι «Πώς θα κάνω τους ανθρώπους να αγοράσουν την ιδέα μου;».

Ποια είναι η διαφορά Branding και Marketing;

Το Branding αναφέρεται στη στρατηγική μιας εταιρείας ενώ το Marketing στις τακτικές που θα ακολουθηθούν για να εφαρμοστεί αυτή η στρατηγική. Έτσι λοιπόν το Branding προηγείται του Marketing. Και είναι μία διαδικασία δυναμική και μη-γραμμική. Είναι η ομπρέλα! Το Marketing είναι αυτό που κάνει τους ανθρώπους να αγοράσουν ένα προϊόν/υπηρεσία. Το Branding είναι αυτό που κάνει τους ανθρώπους να συνδέονται με ένα προϊόν ή υπηρεσία, να το θυμούνται και να εμπιστεύονται μία εταιρεία.

Ποια η διαφορά του Brand και του Branding;

Το brand και το branding είναι δυο ξεχωριστές έννοιες.
Σε κάθε τύπο επιχείρησης, υπάρχει ένα συγκεκριμένο προϊόν ή/και εμπορικό σήμα που οι ιδιοκτήτες θέλουν να γίνουν γνωστά από δυνητικούς πελάτες. Αυτό λοιπόν είναι το brand. Η προσπάθεια γνωστοποίησης στο κοινό ενός προϊόντος ή μιας μάρκας ονομάζεται branding. Χωρίς το branding, οι πιθανότητες για οποιοδήποτε προϊόν ή εμπορικό σήμα να αναπτυχθεί και να ευημερήσει στην ανταγωνιστική αγορά μειώνονται σε μεγάλο βαθμό. Ωστόσο, η διαδικασία του χτισίματος του “branding” είναι απαιτητική και δύσκολη, και χρειάζονται ιδιαίτερες δεξιότητες για την επιτυχία του. Το επιτυχημένο branding μπορεί να δώσει σε μια μάρκα μια μοναδική ταυτότητα μεταξύ των πελατών και των ανταγωνιστών στην αγορά, οδηγώντας σε αυξημένες πωλήσεις και υψηλότερα έσοδα.

Τι είναι το Brand Identity;

Το Brand Identity, ή αλλιώς και Εταιρική Ταυτότητα είναι η ιστορία πίσω από μία επιχείρηση, σχετίζεται με τα οπτικά ερεθίσματα, όπως π.χ. χρώματα, γραμματοσειρές, μοτίβα, φωτογραφίες. Η δημιουργία Εταιρικής Ταυτότητας είναι η οπτική απεικόνιση μίας άυλης ιδέας. Η Εταιρική Ταυτότητα μπορεί να αποτελείται από μία σύνθεση πραγμάτων, ανάλογα με τις ανάγκες της κάθε επιχείρησης. Τα κυριότερα, ωστόσο, είναι το σήμα ή λογότυπο της εταιρείας, τα χρώματα, οι γραμματοσειρές που την χαρακτηρίζουν, καθώς και οι εφαρμογές αυτών.

Τι είναι το Branding Strategy;

Brand strategy είναι η διαδικασία σχεδιασμού ενός πλάνου δημιουργίας, ενδυνάμωσης και ανάπτυξης μιας εταιρίας, ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας και είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με τα business objectives και τις ανάγκες ενός συγκεκριμένου τμήματος της αγοράς. Η στρατηγική δημιουργίας και ανάπτυξης διαμορφώνει ένα συγκεκριμένο πλαίσιο μέσα στο οποίο λειτουργεί το brand. Ένα πλαίσιο που περιλαμβάνει τα στοιχεία που διαμορφώνουν το DNA της εταιρίας, τον σκοπό της, την πορεία της για τα επόμενα χρόνια, την θέση της στην αγορά, την προσωπικότητα, τις αρχές, αξίες, χαρακτηριστικά, στόχους, κουλτούρα, μια συγκεκριμένη υπόσχεση. Φυσικά, όλα αυτά μαζί θα πρέπει να επικοινωνούνται σε κάθε σημείο επαφής και αλληλεπίδρασης με το στοχευμένο κοινό.

Θα μπορώ να επέμβω στο Branding Strategy;

Φυσικά και θα μπορέσετε οποιαδήποτε στιγμή. Μαζί δημιουργούμε το Branding Strategy της εταιρίας σας. Φυσικά, στην πολύ σπάνια περίπτωση που το αποτέλεσμα δε σας ικανοποιήσει, θα σχεδιάσουμε εκ νέου άλλη πρόταση. Το μόνο σίγουρο, είναι πως θέλουμε να μείνετε 101% ευχαριστημένοι από τη δουλειά που θα κάνουμε μαζί.

Μπορείτε να αναλάβετε ένα ήδη υπάρχον Branding Strategy;

Φυσικά και μπορούμε να αναλάβουμε ένα ήδη υπάρχον Branding Strategy και να το αναβαθμίσουμε ή να το αλλάξουμε από την αρχή. Θα μελετήσουμε το Branding Strategy σας και θα σας προτείνουμε τις αλλαγές που πρέπει να γίνουν ώστε να αρχίσει να αποδίδει καλύτερα. Ελάτε στη Think-Different ή επικοινωνήστε σήμερα μαζί μας για να σας κατατοπίσουμε καλύτερα, να σας εξηγήσουμε ή να σας αποστείλουμε μια προσφορά προσαρμοσμένη στο δικό σας project. Θέλουμε να μείνετε 101% ευχαριστημένοι από τη δουλειά που θα κάνουμε μαζί και με απτά αποτελέσματα.

Πόσος χρόνος χρειάζεται για υλοποίηση μιας διαδικασίας Branding;

Η διάρκεια της διαδικασίας του Branding εξαρτάται από την πολυπλοκότητα του εγχειρήματος σας αλλά και από και τους στόχους σας. Ο χρόνος που χρειάζεται για να ολοκληρωθεί μπορεί να κυμαίνεται από 3 εβδομάδες έως και μερικούς μήνες.

Πόσο κοστίζει η υλοποίηση μιας διαδικασίας Branding;

Το κόστος της δημιουργίας μιας στρατηγικής Branding εξαρτάται από διάφορους παράγοντες, όπως το μέγεθος και η φύση της επιχείρησής σας, οι στόχοι σας, ο ανταγωνισμός και η πολυπλοκότητα του έργου. Σε αντίθεση με άλλες υπηρεσίες, δε μπορεί και δεν πρέπει να έχει τιμή φασόν. Κάθε επιχείρηση είναι ξεχωριστή και έχει τις δικές της ανάγκες Branding. Οπότε εκ των πραγμάτων, η αξία δε μπορεί να είναι συγκεκριμένη πριν γίνει μελέτη των αναγκών σας. Ελάτε στη Think-Different ή επικοινωνήστε σήμερα μαζί μας για να σας κατατοπίσουμε καλύτερα, να σας εξηγήσουμε ή να σας αποστείλουμε μια προσφορά προσαρμοσμένη στο δικό σας project. Θέλουμε να μείνετε 101% ευχαριστημένοι από τη δουλειά που θα κάνουμε μαζί και με απτά αποτελέσματα.