Skip to main content

Εξοικειώνονται όσο περνάει ο καιρός με τις online αγορές τους οι Έλληνες.

 

Οι online αγορές αυξήθηκαν κατά 12 % από το 2022

 

Εξοικειώνονται όσο περνάει ο καιρός με τις online αγορές οι Έλληνες καταναλωτές. Η πανδημία βέβαια συνέβαλε σημαντικά σε αυτό και δεν είναι τυχαίο ότι μεταξύ 1ου εξαμήνου του 2020 και 1ου εξαμήνου του 2023 οι online αγορές αυξήθηκαν κατά 12 ποσοστιαίες μονάδες.

8 στους 10 Έλληνες (το 79%) έκαναν αγορές ηλεκτρονικά

Στα τέλη Ιουνίου, σύμφωνα με τα στοιχεία του “Focus on Tech Life tips” της Focus Bari, 8 στους 10 Έλληνες (το 79%) έκαναν αγορές ηλεκτρονικά, έναντι 67% που ήταν η αντίστοιχη επίδοση τον Ιούνιο του 2020. Υπάρχουν, μάλιστα, κάποιες κατηγορίες αγορών, οι οποίες μετατοπίστηκαν σοβαρά προς το ηλεκτρονικό κανάλι.

Διαρκώς αυξανόμενη βαίνει και η δαπάνη των Ελλήνων καταναλωτών μέσα από τα online κανάλια αγορών. Ειδικότερα, το μέσο ποσό της συνολικής δαπάνης σε online αγορές τους τελευταίους 6 μήνες ανήλθε στα €956, με δημοφιλέστερο τρόπο πληρωμής τη χρεωστική κάρτα (65%).

Κατηγορίες online αγορών

Όσον αφορά τις κατηγορίες online αγορών, που είδαν τις μεγαλύτερες αυξήσεις, τα σκήπτρα κρατούν τα είδη ομορφιάς και ευεξίας, καθώς σε μια τριετία αυξήθηκαν κατά 92% οι υπηρεσίες ομορφιάς και ευεξίας, που αγοράζουν οι Έλληνες ηλεκτρονικά.

Ακόμη και η αγορά επίπλων τείνει να γίνει ψηφιακή υπόθεση, με τις online πωλήσεις να αυξάνονται κατά 41% μεταξύ 2020 και 2023, ενώ οι ηλεκτρονικές αγορές εισιτηρίων (ακτοπλοϊκά, τρένων, λεωφορείων) διευρύνθηκαν κατά 39% το ίδιο διάστημα. Στο μεταξύ, ακόμη και αγορές που αντιστέκονταν μέχρι πρότινος σθεναρά στο online κανάλι, όπως τα προϊόντα από το σουπερμάρκετ, μπήκαν σε ψηφιακά μονοπάτια, σημειώνοντας αύξηση ηλεκτρονικών πωλήσεων κατά 33% στο ίδιο διάστημα.

Άνοδο +32% των online αγορών των ηλεκτρικών ειδών

Ο τομέας των ηλεκτρικών ειδών ήταν από εκείνους που, επίσης, είδαν πολύ μεγάλη άνοδο των online αγορών (+32% μεταξύ 2020 και 2023). Επιπλέον, οι online αγορές μουσικού περιεχομένου αυξήθηκαν κατά 27% την τελευταία τριετία, των ειδών ένδυσης κατά 26%, της αγοράς webinars κατά 22%, ενώ οι αγορές εισιτηρίων για ψυχαγωγικούς προορισμούς αυξήθηκαν κατά 21%.

Πηγή: Reporter.gr